CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 21, 2011

lembaran cinta untuk Yang Maha Mengasihi dan yang dikasihiNya..(part 1)





ya Allah..dikesempatan ini, aku ingin memanjat kesyukuran kepadaMu kerana kemurahan sifatMu itu dalam memberikanku hidayah untuk aku terus berada dijalanMu..


aku juga tidak dapat menolak kasihMu ya Allah..dngan kehadirannya,ia memberikan ketenangan hati yang sblum ini tdak prnah aku rasai..terlalu indah ya Allah..kini aku smakin ingin menumpahkan kasih dn cntaku hanya kpdaMu dn RasulMu ya Allah..terlalu jauh rasanya aku dari Kalian selama ini,terlalu lama aku melupakan bahkan tdak prnah aku merenung dn menghayati jasa2 n kebajikan Kalian trhadap kami,hamba2Mu dn umat2 kekasihMu, Rasulullah S.A.W..astaghfirullahalazim..


ya Rahman, aku ingin terus menerima ksih dn hidayahMu..agar aku tdak lagi melencong jalan salah..hancur rasanya hati ini jika Engkau melupakanku suatu hari nanti ya Allah setelah aku juga melupa dn menjauhiMu ya Allah..hndarkanlah itu ya Rahman ya Rahim..


disni jga ingin aku zahirkan betapa kasih yg kini kian tersemai buatmu whai Penciptaku smkin menenangkan sekeping hati ini yg kiranya selama ini tandus,kosong dn tdak bererti jika hnya di dlmnya tersemat dendam dn bnci..teringin juga hti ini untk menyelam lgi dlmnya kasih dn sygMu ya Allah..nmun cinta agungMu itu dpt jua ku rasai kiranya Engkau izinkan dn aq jga membuka htiku untuk itu..moga diperkenankan hasrat hatiku..insyaAllah..

0 comments:

Post a Comment